• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hur kan man acceptera 2 lån?

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
687
Poäng
607
Oj vilken grej. Och bägge erbjudandena (yes, stavning!) grundar sig på samma upplysning eller hur? Dvs andra ansökan sp har ff från första inte hunnit uppdaterats?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

MissbrukARN

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
26 November 2021
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
131
Poäng
317
Oj vilken grej. Och bägge erbjudandena (yes, stavning!) grundar sig på samma upplysning eller hur? Dvs andra ansökan sp har ff från första inte hunnit uppdaterats?
Olika det där, det hävdas ju att en ansökan till en bank ligger i ca 30 dagar, dvs, de får inte ytterligare en, men jag vet inte om det påståendet stämmer.

Jag tror snarare det är så att en ansökan hos Lendo / Advisa ligger i 30 dagar, sedan om banken själva gör en ny upplysning dag 25 etc, det vet jag inte. Men jag vet att jag tog två lån på 350 000 på det sättet och det var ju såklart inte bra då det satte mig mer i skiten än vad jag var innan... rekommenderas inte alltså.
 

Enidza88

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 Oktober 2021
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Hej jag ansökte 100k via lendo och valde BN men ej signerat det via lendo. Nu ringde jag remember som sa att min ansökan på 100k väntar på att bli accepterad men Lendo måste maila de. Hur kan jag på nåt sätt få de 100k också? Ser lendo att jag signerat med BN redan eller hur funkar det?
Hej, viggeloo.

Vad hade du för betyg när du sökte?
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
699
Mottagna reaktioner
156
Poäng
357
Försökte kringgå systemet men verkar inte gå
 

Enidza88

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 Oktober 2021
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Hej jag ansökte 100k via lendo och valde BN men ej signerat det via lendo. Nu ringde jag remember som sa att min ansökan på 100k väntar på att bli accepterad men Lendo måste maila de. Hur kan jag på nåt sätt få de 100k också? Ser lendo att jag signerat med BN redan eller hur funkar det?
Va hade du för förutsättningar?
 

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
131
Poäng
327
Acceptera ena via lendo och sök direkt hos den andra då?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp